Az idő és az "ő" múlása
2011. december 31. írta: BorókaOtthonbolt1

Az idő és az "ő" múlása

Igazából csak egy képet szerettem volna feltenni egy óráról, ami "elüti" az éjfélt...

...és boldog új évet kívánni mindannyiótoknak!

Aztán ez nehezebben ment, mint gondoltam... :)

...mert a szebbnél szebb faliórákat 10 óra 10 perces vagy legalábbis 1 óra 50 perces mutatóállásban szokták lefotózni. Általában.

Sok szépet találtam, amint láthatjátok, de egyik sem a kívánt időt mutatta.

Végül mégis sikerült ráakadnom az igazira, de közben eltelt vagy 2 óra...

...és majdnem kicsúsztam az IDŐből, hogy még tényleg IDÉN feltegyem a blogra ezt a posztot...

BÚÉK! Legyen 2012 boldogabb év, mint amilyenre számítunk így 2011 végén!

És egy idézetet is kaptok, mert szeretem őket! :)

"Maradjon a jövő bizonytalan, mert ez az a szövet, ami befogadja vágyainkat."

fogalmazta meg nekünk jól Frank Herbert amerikai sci-fi író, A Dűne sorozat írója

A bejegyzés trackback címe:

https://borokaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr913510412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása