Asszociációs gyakorlat, avagy az őszről nekem most ez...
2015. október 10. írta: BorókaOtthonbolt1

Asszociációs gyakorlat, avagy az őszről nekem most ez...

lanyhortenziaval.jpg

Szép képeket keresgéltem az őszi hangulathoz, inspirációkat és érzeteket szerettem volna a segítségükkel megosztani veletek.

Azt a kicsit szomorkás érzést, ami ugyanolyan megfoghatatlan, mint a kopaszodó fák között tovaillanó köd vagy az egyre rövidülő nappalok fáradt fényei.

Így találtam rá Oleg Oprisco képeire, amik tökéletesen kifejezik az ilyenkor bennem zajló érzéseket és gondolatokat.

Az ukrán származású fotós nem használ drága eszközöket, fényképeit Kiev márkájú analóg gépekkel készíti. A dekorációkat, a ruhákat, a helyszíneket és a modelleket is mind-mind maga keresgéli és komponálja csodálatos egységbe.

Nekem nagyon megtetszettek a munkái, íme hát egy stílusos válogatás belőlük, mert nekem ilyen (is) az ősz.

További fotókat a fotós saját oldalán találtok, itt.

lamylegyezokkel.jpg

lanyecsettel.jpg

lanyesernyovel.jpg

lanykoronaban.jpg

lanylevelekkel.jpg

lanymadarhazakkal.jpg

lanypapirszalagokkal.jpg

lanyruhakkal.jpg

lanytelefonnal.jpg

lanyviragokkal.jpg

lanyvorosviragokkal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://borokaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr147954894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása