Kedvenc készítőim - Aranykezek
2011. november 20. írta: BorókaOtthonbolt1

Kedvenc készítőim - Aranykezek

Lassan két éve lesz, hogy megnyitottuk a Boróka Otthonboltot. Amikor az elején fejembe vettem, hogy igazi kézzel varrt tárgyakat is szeretnék árulni, először nem is tudtam, hogy merre induljak el a készítők keresésében.

A Meska, mint lehetőség kínálta magát, de nem tudtam, hogy milyen módon tudnék valamennyire "szelektálni" a sok száz tehetségesebbnél tehetségesebb alkotó munkái között, nem beszélve arról, hogy nem gondolhattam, hogy bárki bizalmat szavaz nekem az első szóra...

Aztán a sok szervezési munka közepén az igazán jó megoldás(oka)t a véletlen (amiben egyébként hiszek, hogy nem is véletlen) hozta az életembe.

Egy barátnőmnél megláttam Icu egyik munkáját, egy nagyon helyes textilnyulat, és egyből tudtam, hogy valahogy meg kell találjam Őt... Kérdezősködés és nyomozás kellett, de aztán a kezemben volt a telefonszám. A kapcsolatunk azóta barátsággá (is) alakult, így készíthettem pár fotót Icu otthonában, ahol a csupa szív alkotások születnek. Az egész lakásban visszatükröződik az a kedvesség és gondoskodás, amivel az Aranykezek termékek is mind rendelkeznek.

A név mögött igazából három hölgy "bújik meg". Ica és húga a textilfigurákért, babalabdákért és kulcstartókért felelős, az Anyukájuk pedig csodálatos horgolt hópihéivel nyűgözi le a hozzáértőket.

Gyertek velem, és kukkantsatok be Icu barátságos otthonába! A munkáit pedig megtalálhatjátok nálunk a boltban, valamint itt és itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://borokaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr373397215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása