Munkaszombat és egy nem magától értetődő átkötés
2011. november 05. írta: BorókaOtthonbolt1

Munkaszombat és egy nem magától értetődő átkötés

földalatti1.jpg

 Ma szombat, és egyben munkanap is van. Sokat agyaltam valami ideillő bejegyzésen, és ezzel kapcsolatban végigzongoráztam a "munka" témájával foglalkozó idézeteket is.

Legjobban a "jó munkához idő kell" mondás tetszett meg, és ehhez valamiért rögtön hozzákapcsoltam a RÉGÓTA zajló 4-es metró építkezéssel kapcsolatos (nem túl szalonképes) gondolataimat. Részletekbe nem bocsátkoznék, de aki közel lakik egy-egy épülő megállóhoz vagy csak átutazik ezeken a csomópontokon, az nap mint nap láthatja (illetve NEM láthatja) a fejleményeket...

...aztán, mivel alapvetően szeretem megtalálni a világban a JÓ és SZÉP dolgokat (is), elkalandoztam a régmúltba, és érdekes dolgokat olvastam a Millenniumi Földalatti Vasút építéséről. 115 éve 20 hónap alatt sikerült megépíteni a kontinens első földalatti vasútját...

Az építés képeivel kívánok mindenkinek szép és dolgos napot! :)

földalatti6.JPG

földalatti5.JPG

földalatti4.JPG

földalatti3.JPG

földalatti2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://borokaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr843355321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása